Automatisch antwoord bij afwezigheid: schande.

Janssen, Anne-Marie A.Janssen at rvdk.minjus.nl
Tue Dec 27 15:50:30 UTC 2011

In verband met mijn vakantie ben ik tot en met 2 januari 2012 afwezig.
Op dinsdag 3 januari 2012 ben ik weer in de gelegenheid uw mail te lezen.
Voor dringende zaken kunt u bellen naar 040-2329319 en vragen naar een collega coördinator taakstraffen.

Met vriendelijke groet,
Anne-Marie Janssen

Dit bericht kan informatie bevatten die niet voor u is bestemd. Indien u niet de geadresseerde bent of dit bericht abusievelijk aan u is toegezonden, wordt u verzocht dat aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.
De Staat aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade, van welke aard ook, die verband houdt met risico's verbonden aan het elektronisch verzenden van berichten.